Gilla mig blogg, keii ? , :)

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaaii. - 28 februari 2011 15:25

aaa..

Det är jätte kul :)

Vi ska snart göra en vidio som vi lägger ut på bloggen. :)

Har tappat många läsare :'(

Hade bara 4 läsare i går : ' ^^

Av Ebbaaii. - 26 februari 2011 18:43

aa, det blir väll melodifestivalen ikväll. har ju inget annat för mig, <3

Känner en som ska sjunga typ med " linda bentsing " <3 :)

PUUSSS & KRAM. uppdraterar sen.

Av Ebbaaii. - 25 februari 2011 09:26

God morgon kära bloggen. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men nästa vecka ska jag nog vara med Maja. & kanske på tisdag eller nåtsånt till stan med Beccaa. <3 

Vi ska kanske sova också.   

Skriver mer inlägg underdagen, PUSSS & KRAM. <3 <3 <3 

Av Ebbaaii. - 24 februari 2011 17:09

aa, ska snart sätta mig vid tv: en & äta en glass & fanta och en kanell bulle. <3 Låter gott va ? EEHH! jaa <3 HAHA, men nu ska jag nog dansa lite. jag kände för det , och har ju en dans lektion med 4 stycken nästa helg. <3 <3 

Älskar allt som har med dans & sång o göra. PUUSS& KRAM. <3 

ska daaaannnne nu. <3

Av Ebbaaii. - 24 februari 2011 10:22

jaaps, lägger nog ut den på bloggen sen. <3 PUUSS & KRAM. <3

Av Ebbaaii. - 24 februari 2011 09:53

hej, idag ska jag till stan, Lägger in på bloggen vad ja köppte sen. Men ska ialla fall köpa en bok på bok rean & en tröjja. <3 

Men ska fixa mej nu. PUUSSS & KRAM.

Av Ebbaaii. - 24 februari 2011 09:20

Hej & god morgon kära bloggen. Som ni ser har jag ändrat bakrunden & ny bild. Nej! inte bilden är ny. men har rundat den lite & ändrat stil på texten på bilden. & det gjorde Kära Majjja åt mig hennes blogg : majamarkovic.bloggplatsen.se

Vit bakrund & rosa text på rubriken , ny bild ! NU ÄR BLOGGEN ÄNTLIGEN SNYGG.

ska nog inte ändra den på ett tag. och inte ta bort bloggen. <3 bara bilden gjorde bloggen snyggare. mer inlägg kommer under dagen & kanske lite bilder. PUUUSS & KRAM. <3

Av Ebbaaii. - 23 februari 2011 10:12

God morgon kära bloggen. Inte något inlägg innan detta & endå 15 stycken som har kollat min blogg. <3 (:

Idag ska jag på kosmonova . För er som inte vet vad det är så är det som bio fast film duken är på alla väggar. <3 & man får gå runt och kolla ibland, & sitta ner. Vi ska nog välja en 3:D film dåe ! film dukar på alla väggar. <3 

Uppdraterar senare. Kolla gärna min vänns fina blogg ----- >  majamarkovic.bloggplatsen.se

Hon är super snälll <3 HOPPAS VI ÄR SNART maja <3 vi hade ju kul siist.    

PUUUSS & KRAM. <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards